Անառակ որդու վերադարձը։ Անդրե Ժիդ

  1. Կարդացեք պատմվածքը:
  2. Դո՛ւրս գրեք մտքեր, որոնք կարևորել եք։ Հիմնավորե՛ք ընտրությունը։
  3. Ո՞րն է ստեղծագործության մեջ արտահայտված գաղափարը։ Համամի՞տ եք գրողի ասելիքի հետ։

Արթուր Ֆոնտենին

Իմ հոգու խնդության համար, ինչպես հին եռապատկերներում, ես այստեղ պատկերել եմ առակը, որ Տեր մեր Հիսուս Քրիստոսը մեզ զրուցեց: Անորոշ ու շփոթ վիճակում թողնելով ինձ ոգևորող կրկնակի ներշնչանքը՝ ես ոչ մի աստծո, ոչ էլ իմ հաղթանակն եմ ուզում ապացուցել իմ նկատմամբ: Սակայն եթե ընթերցողն ինձանից բարեպաշտություն պահանջի, զուր չի որոնի այս պատկերի մեջ, որտեղ որպես նվիրատու կտավի անկյունում ծունկի եկած, հիշեցնում եմ անառակ որդուն՝ նրա պես ժպտադեմ, դեմքս արցունքով ողողված:

Անառակ որդին

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started